Godnatt,

nejnej , inte snö igen och jag som hade precis börjat använt min skinnjacka tusan också.
tummen ner för det.

Nu har Elin och JQ gått hem till sej själv och jag sitter här alldeles sjäv.
ska nog göra nudlar , sen är det dags för mej att sova tror jag.. fast det tar
ju bara en minut att gå till skolan så jag kan ju gå upp lite senare.

Imorn blire elin då . vi ska antagligen göra smootihe tror jag.
mumsigt värre. men mysigt iaf.

Och jag jobbar vidare på special arbetet som vi har fått av Lars ( min lärare )
på 62 bast. det hela går ut på att man ska välja precis vad man vill att forska
om, och det är jätte svårt att välja. det finns ju hur mycket som helst att välja
i mellan . Men mitt val vart lätt jag valde New York . Så snart är jag en expert
om / på New York. Men sen när man är klar så ska man alltså redovisa det 
för klassen och också för föräldrarna suck!

Godnatt världen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0