Ena dagen är han kvar, Nästa är han borta

Vet vart ingen Elin sova över . Men imorn

Snart tror jag att jag ska gå och lägga mej faktiskt jag är riktigt trött.

Skolan var väll helt okej . Fint väder så man kunde va ute och spela fotboll

Igår var ju Mark i skolan och även snygga Tarik ! Dom är jätte duktiga på volleyboll asså.
Sen vart det lite tårar på slutet då det var nästan sista gången vi såg Mark eftersom han flyttar tillbaka
till New York. Det är ju så synd för han har varit riktigt snäll sak under dem tiden han har varit här.
Han har verkligen piggat uppstämmingen bland oss ungdomar, och han är ju en bra tränare också.

- Jag fick min data idag då ! och till fick jag även ett USB-minne så nu kan jag jobba förfult med New York.
Jag behöver verkligen åka och shoppa snart, Eller iallafall två nya träningstoppar eller helt
vanliga linnen aja jag åter kommer om det senare.


Kanske nån av dom här två ?



 
Bilden är lånad av vvk.se










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0