borta bra men hemma bäst.

Jaha solen lysste och det var klar blå himmel. Jag trodde det skulle va fint väder idag igen .
Fast igår var det riktigt kallt ute så jag höll mej inne nästan hela dagen , dåligt samvete ska ni veta.

Idag vakande jag ungefär runt halv  nio ? och då gick jag och klädde på mej senare åt
jag lite frukost, Rostat macka och oboy mums .
Sen va jag skit social och gick ut och spe´lade fotboll med lillebror .
sen gick vi in och kollade på tv, och tuggagde tuggummi . Tims kompis
Mikaela hennes pappa joppar med godis så dom har säkert mycket godbitar i huset .
men vi fick fyra olika tuggummi nya dessutom ! ingen affär har dom än gissa om man känner sej stolt.

Sen åt vi stek och potatis det var väll också gott. Sen åkte vi hem till mamma för jag skulle hämta datan.
Sen åkte vi vidare till mina kära kusiner, Emil är inte så social direkt han sitter för det mesta vid datan
och spelar CS.
Men vi fick gott fika iaf, Tårta och kakor.

Men senare ska elin komma till mej och hon ska väll sova över ! Mysigt värre vi ska kolla
på säsong start av Robinson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0